کاشت مو طبیعی + بهترین شیوه کاشت مو + مشاوره رایگان

برای شروع پزشک ابتدا سر را تمیز کرده و سپس داروی بی حسی را به نقاط مورد نظر تزریق خواهد کرد؛ سپس فولیکول های مو را توسط پانچ های معرفی شده مخصوص هر روش به صورت واحدهای فولیکولار مو برداشت می نماید. در نهایت واحد های فولیکولار برداشت شده از محل بانک مو در ماده نگهدارنده مخصوص خود در اختیار پزشک متخصص کاشت قرار گرفته تا فرآیند کاشت انجام شود که این مرحله نیز با دو تکنیک انجام میپذیرد. در روش های FIT ،FUT ، SUT و … از تیغ کاشت برای ایجاد برش های میلیمتری و جای گذاری فولیکول های مو توسط پنس های مخصوص در محل طاسی استفاده می شود.

برای ارتباط با بهترین پزشکان می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی با دکتر پوست و مو وجود دارد. جراحان و متخصصان پیش از هر اقدامی با توجه به نوع موها، انتظار مراجعه کننده و پتانسیل اولیه پوست برای استخراج فولیکول های مو، بهترین روش کاشت مو که شامل روش FUT و یا FUE می شود، را برای هر فرد انتخاب می کنند.

احتمالا پزشک برای مراقبت از موهای پیوندشده نکات زیر را گوشزد می‌کند. کاشت مو به روش fue یکی از روش‌های پرکاربرد است که برای رفع طاسی با الگوی مردانه استفاده می‌شود. کدام روش کاشت مو برای من مناسب است؟ روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد.

متخصصین پوست و مو

قسمتی که فولیکول‌­ها از آن برداشت می­‌شوند، «بانک مو» و نواحی بدون موی سر که فولیکول­‌ها در آن قرار می­‌گیرند، قسمت «دریافت کننده» نام دارد. رنگ کردن مو بعد از کاشت مو مانعی ندارد ولی بهتر است برای رنگ کردن موهای خود بعد کاشت حدود ۲ ماه صبر کنید و پس از آن به رنگ کردن موی خود اقدام کنید. همچنین با توجه به شرایط هر فرد این زمان می‌تواند متفاوت باشد که بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. کلینیک زیبایی پوست و مو آفرینش ارائه کننده بهترین خدمات کاشت مو، کاشت ابرو، بلفاروپلاستی، تزریق ژل لب، بوتاکس، لیزر موهای زائد، فیشال صورت و …

بانک مو و گرافت مو دو اصطلاحی هستند که در جلسه مشاوره برای کاشت مو به کرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاشت مو یکی از راه های درمان کچلی است که اتفاقا طرفداران بیشماری دارد. در این فرآیند از بانک مو و گرافت موی شما برای رویانیدن موهای تازه در قسمت‌های مختلف سر به خصوص بخش جلویی و مرکز آن استفاده می‌شود.

۲- معاینه موی سر و انتخاب بهترین روش کاشت

در واقع متخصص کاشت مو باید فاصله مناسب و دقیق را برای برداشتن فولیکول‌ها در عمل برداشتن مو مشخص کند.

در روش‌های مختلفی که برای کاشت مو وجود دارد، برداشت گرافت‌ها متفاوت است، با این حال این مرحله در تمامی روش‌ها مشترک است و نیاز به دقت و تخصص بالایی دارد.

کاشت مو

هم چنین هر آن چه که باید قبل و بعد از جراحی مراعات گردد توسط جراح یادآوری می شود. یک جراح باسابقه می تواند درصد موفقیت عمل را هرچه بیشتر نماید. بنابراین توصیه می شود که قبل از انجام جراحی پیوند مو، در مورد سابقه جراح انتخابی خود سؤال بپرسید. کلینیک ساعی مرکزی مجرب و قابل اعتماد برای دوستداران زیبایی وکسانی که طالب  انجام اعمال زیبایی هستند ، محسوب می شود.

به صورت کلی، قبل از شروع فرایند کاشت، معمولا با کولیس و یا خط کش های میلیمتری، بر اساس آناتومی بدن، حالت کاشت مشخص می شود.

این روش که مخصوص آقایان می‌باشد، در آن می‌توان از موهای ریش، سینه و یا حتی کمر برای برداشت استفاده کرد. برداشت موهای مناسب در این روش مشابه با تکینک FUE می‌باشد، با این تفاوت که علاوه بر موهای پشت سر از موهای مناسب در سایر قسمت‌های بدن نیز می‌توان استفاده کرد.

مشاورین ما در تمام مراحل کاشت در کنار شما خواهند بود و شما را از هرگونه ابهام بی‌نیاز می‌کنند.

همچنین افرادی که دارای بیماری‌های التهابی در سر بوده یا به بیماری‌های خودایمنی مبتلا هستند و درمان دارویی می‌شوند، به این دلیل که ممکن است کاشت مو باعث عود بیماری شود، نباید نسبت به این عمل اقدام کنند. اما برای کاشت موی طبیعی بدون رشد، نیازی به بانک مو نیست و موهای مورد نیاز توسط کلینیک و با توجه به تناسب آن‌ها با نوع و جنس موهای دریافت کننده تهیه می‌شود. این نوع از موها می‌توانند کاملا طبیعی و بدون فولیکول زنده باشند و یا اینکه از موهای کاملا مصنوعی استفاده گردد.

منطقه گیرنده ممکن است فولیکولهای پیوند شده را رد کند، در این حالت سیستم ایمنی بدن می تواند پیوند مو را رد کند و می تواند بافت کاشته شده را به طور کامل از بین ببرد. در پایان از شما دعوت می کنیم تا برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از کاشت مو، ما را در اینستاگرام دنبال کنید. روش SUT نیز یکی از جدیدترین تکنیک ها است که به دلیل عدم نیاز به بیهوشی و استفاده از تکنولوژی اتوماتیک و نوین در کاشت نتیجه ای کاملاً طبیعی در کوتاهترین زمان دارد. گرافت های استخراج شده از بانک مو زیر میکروسکوپ قرار داده می شوند.

در مورد نتیجه کاشت مو بهتر است بدانید که به طور کلی پس از گذشت 4 تا 6 ماه قابل رویت بوده و به صورت ماهانه مقدار کمی به قد مو اضافه می‌شود. دائمی بودن نتیجه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که به برخی از موثرترین آنها اشاره خواهیم کرد.

کاشت مو

بعد از این عمل، پزشک 1 هفته استراحت مطلق را توصیه می کند تا زخم ها و قسمت های آسیب دیده بهبود پیدا کنند. بعد از این مدت می توانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.

کلینیک های معتبر کاشت مو با رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی و چکاپ پرسنل خود به صورت روزانه در دوران شیوع کرونا نیز فعالیت دارند. این کلینیک ها با پذیرش کمتر مراجعه کنندگان محیطی ایمن تر را فراهم خواهند کرد.

آیا در کاشت مو به روش fue می توان از موی بدن استفاده کرد؟

در این روش گرافت‌ها به صورت واحد‌های فولیکولی استخراج می‌شوند همچنین از ابزار‌ها کوچک، خاص، و دقیقی برای این کار استفاده می‌شود. در این روش از میکروگرافت‌ها و مینی گرافت‌ها برای پر کردن ناحیه‌های طاس و پشت سر استفاده می‌شود.

  • جراح در زمان کاشت از فولیکول های سالم مو برای پیوند به نواحی بدون مو استفاده می کند.
  • در چنین مواردی بیمار ممکن است به چندین روش برای رسیدن به نتایج مطلوب نیاز داشته باشد.
  • از طرفی با داشتن بانک موی قوی، نه تنها می‌توانید کاشت موی موفقی داشته باشید، بلکه می‌توانید انتظار ترمیم بانک مو بعد از کاشت را داشته باشید.
  • قطعا مهم ترین اهداف م رضایت مشتریان گرامی و رسیدن به نتیجه مورد رضایت آن ها می باشد.
  • در بدن مردان هورمون تستوسترون به مقدار بیشتری نسبت به استروژن تولید می‌شود، در صورتی که در بدن زنان برعکس است.
  • البته موثر بودن نتیجه کاشت مو تا حد بسیار زیادی به پزشکی بستگی دارد که کار کاشت را انجام می دهد.

در این تکنیک کاشت مو، تارهای مو از بخش هایی از نواحی مختلف پشت سر جهت پیوند زدن به نواحی دچار ریزش، کنده و در آنجا پیوند زده می شد. در واقع این روش نوع پیشرفته و بهبود یافته تکنیک کاشت مو FUT بود. مدت ماندگاری کاشت مو از مهم‌ترین دلایل قانع‌ کننده افراد کاندید برای کاشت مو است.

بطوری که مدتی پس از پیوند مو، براحتی بدون هیچ اثری، این تارهای مو بطور طبیعی رشد کرده و ماندگار تا آخر عمر می باشند و افراد احساس بسیار خوبی از این مسئله دارند. آگاهی از درصد موفقیت عمل check out the post right here می تواند از استرس شما کاسته و تصمیم گیری را برایتان راحت تر نماید. برای انجام این روش بهتر است فرد بانک موی سالم و مناسبی در ناحیه پشت گردن و یا دو طرف سر داشته باشد تا بتوان فولیکول های مناسب کاشت را به درستی استخراج کرد.

به همین دلیل، در بیشتر افراد، حتی در سنین خیلی بالا هم، مو در این منطقه از بین نمی‌رود. هنگامی که فرد از ریزش شدید مو روی سر، ابرو یا ریش رنج می‌برد و گزینه‌های درمانی بر روی او اثر نمی‌کند، می‌تواند از منابع موجود در بانک مو استفاده کند. نتایج حاصل از کاشت مو ممکم است در افراد متفاوت بوده و ممکن است هر فردی نسبت به یکی از روش‌های کاشت مو نتایج بهتری داشته باشد.

البته دقت داشته باشید که این عوارض کاملا طبیعی هستند و پس از مدتی بهبود می یابند. در این مطلب با انواع شوره سر، علت بروز آن و راه‌های درمان شوره سر آشنا شوید. با سلام بله ممکنه ولی بهتره نگران اتفاقی که نیوفتاده نباشید و به فکر تقویت موهاتون باشید.

که همه اینها موجب شدند این تکنیک هم پس از مدتی از رونق بیفتد.

روش SUT با توجه به مزایایی که در بالاتر به آن اشاره کردیم و همچنین تجربه کلینیک‌های زیبایی، می‌توان بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا دانست. کاشت مو به روش های مختلفی انجام میشود و تفاوت این روش ها در نحوه برداشت فولیکول ها و گرافت های مو است؛ نحوه کاشت همه روش ها یکسان میباشد. پس در حقیقت وقتی از بهترین روش کاشت مو صحبت میکنیم منظورمان بهترین روش برداشت گرافت‌های مو است به طوری که بتوانیم بیشترین تعداد گرافت‌های سالم مو را در بیاوریم. در این متد، موهای بدن با استفاده از تکنیک FIT جداسازی می‌شوند و هیچ اسکاری از خود روی پوست به جای نمی‌گذارند.

کاشت مو

برای چند روز باید قرص‏ های ضد التهابی، مسکن و آنتی بیوتیک مصرف کنید. همچنین دو الی سه روز باند و پانسمان بر روی سر قرار می‏ گیرد. بعد از گذشت یک هفته می‏ توانید به فعالیت روزانه خود ادامه دهید.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی این کار به دو روش میکروسرجری (MF.U.T) و روش دیگر (MF.I.T) انجام می‌شود. طریقه کاشت موهای برداشته شده در هر دو روش FIT و FUT یکسان است و موها در هر دو روش به صورت میکروگرافت کاشته می‌شوند و اختلاف این دو روش تنها در نوع برداشت موها است.

افراد می‌‌توانند با کاشت مو اقساطی در کلینیک آفرینش کاشت مو خود را با بالاترین کیفیت انجام دهند.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما
ما با به کارگیری هوش مصنوعی محتوا را برای این سایت فراهم می‌کنیم و در قبال صحت یا کیفیت اطلاعات ارائه شده هیچ مسئولیتی نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.