خرید لینک و بکلینک قوی، دائمی و با کیفیت

در هنگام ایجاد لینک‌ها به حل کپچا و ریکپچای گوگل احتیاج است که از برنامه GSA Captcha Breaker و برنامه XEvil استفاده می‌شود. برای ایندکس کردن لینک‌ها، به‌صورت لایه‌ای لینک‌سازی می‌شود و هم‌چنین از برنامه GSA SEO Indexer نیز در کنار آن استفاده می‌شود. برای محتواهای لایه دوم و سوم از برنامه GSA Content Generator استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان محتوای یونیک اما با خوانایی کم تولید کرد اما برای لایه دوم و سوم گزینه مناسبی است.

اگر از این شبکه ها برای ساخت لینک های با کیفیت و به اشتراک گذاری محتوای مفید استفاده شود، می توانند به بهبود سئو و اعتبار وب سایت ها کمک کنند. اما استفاده نامناسب و اسپم از PBN ها می تواند منجر به عواقب منفی از جمله تنزل رتبه و حتی جریمه (Penalty) موتورهای جستجو شود. بک لینک‌ها بیشتر بر روی لینک سازی خارجی و ایجاد ارتباطات با سایت‌های دیگر تمرکز دارند و معمولا در سایدبار و فوتر سایت ها قرار می گیرند،در حالی که رپورتاژ بیشتر بر روی ثبت محتوا در دیگر وبسایت ها تمرکز دارد. هر دو روش می‌توانند به بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما کمک کنند، اما رویکرد و روش اجرایی آنها متفاوت است. خرید بک لینک به این معناست که صاحب سایتی دیگر به شما اجازه دهد از سایتش به سایت شما لینک بدهد که ممکن است این کار بصورت رایگان یا با دریافت هزینه انجام شود. وجود این لینک باعث می شود تا ترافیک ارگانیک شما افزایش یابد و به شما کمک می کند تا رتبه های جستجوی بهتری در نتایج جستجوی گوگل بدست آورید.

هرچند که دیگر موارد و گزینه های پیشنهادی نیز وجود دارد اما بک لینک ها بسیار ارزشمند هستند و از آن ها تحت عنوان لینک های مرزی و یا لینک های ورودی نیز یاد می شود. می دانم که سوالات زیادی در ذهنتان دارید که backlink چیست؟ چه اهمیتی دارد؟ تاثیر آن بر سئو چیست؟ و … با ما همراه باشید تا با آن بیشتر اشنا شویم و به سوالاتمان پاسخ دهیم. با این حال، ما معتقدیم که در صورت عدم توجه به سئوی خارجی سایت شما برخی از مزایای آنرا از دست خواهید داد.

✅ منظور از مپ چند لایه ای چیست؟

خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. در بک لینک سازی مهم ترین فاکتور کیفیت بک لینک هاست؛ بنابراین، منابعی که به شما لینک می دهند بسیار حائز اهمیت هستند. سایت شما باید از سایت های معتبر و با کیفیت که رنک بالا و دامین اتوریتی بالایی داشته باشند بک لینک بگیرد.

در غیر اینصورت انتشار کامنت برای شما فایده ای ندارد چراکه قبل از تایید کامنت و انتشار آن لینکش حذف می شود. ما برای  خرید بک‌لینک کامنتی مجوزها و روابط لازم را داریم کافی است یک بار مشتری سئوروز شوید. بک لینک پروفایلی یکی دیگر از شیوه های لینک سازی خارجی است که اگر به درستی انجام شود می تواند بخش مهمی را در کمپین آف پیج شما داشته باشد. بک لنک ها روی سئو سایت نقش مهمی دارند گوگل یکی از ملاک های اعتبار یک سایت را بک لینک های ورودی می داند.

طبق گفته گوگل، بک لینک یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رتبه‌بندی نتایج است. بک لینک هایی که به شیوه نادرست ساخته می‌شوند باعث ایجاد تاثیرات منفی بر روی وبسایت خواهند شد بنابراین اگر قصد خرید بک لینک گوگل دارید، پکیج‌های بک لینک «سئو ارزان» انتخاب‌های مناسبی هستند. اهمیت و جایگاه بک لینک ها در وضعیت سئوی یک سایت بر کسی پوشیده نیست. موتور جستجوی گوگل از ابتدای فعالیت تاکنون همواره بک لینک های یک سایت را به عنوان فاکتوری مهم در تعیین جایگاه آن سایت در نظرگرفته است. خرید بک لینک معتبر و اجرای صحیح بک لینک سازی می تواند سایت شما را در کلمات کلیدی مدنظرتان به صدر نتایج جستجوگر گوگل برساند.

پس باید شما هم اگر میخواهید رتبه خوبی کسب کنید یا به صفحه اول گوگل برسید و یا به نتایج بالای گوگل برسید باید به تعداد قابل توجهی برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید. با توجه به زمان متفاوت و متناسب اجرای پروژه در هر یک از پکیج های بک لینک، تفاوت چندانی ندارد که عمر سایت شما چقدر باشد. اما جهت امنیت بیشتر لینک سازی، بهتر است حداقل ۳ ماه از عمر سایت شما گذشته باشد و سایت شما فعال بوده و ترجیحاً دارای کمی بک لینک معتبر دیگر نیز باشد.

محتواهای لایه اول با فاصله از یک‌دیگر و به صورت اتوماتیک درج می‌شوند. بنابراین اگر دید اقتصادی داشته و می خواهید از سایتتان درآمد کسب کنید، بایستی از خرید بک لینک و رپورتاژ استفاده کنید. چرا که در اقتصاد زمان طلا است و معلوم نیست که با گذشت یکی دو ماه چه اتفاقی بیفتد. بسیاری از استارت آپ ها هم فقط به دلیل زود شروع کردن و سرعتشان موفق بوده اند.

از بین بک لینک های تقویتی کامنتی، سوشیال بوکمارک و وب۲، پیشنهاد ما استفاده ترکیبی از این سه نوع بک لینک است. در حین ثبت سفارش بک لینک تقویتی می توانید درخواست اجرای ترکیبی کمپین تقویتی را ثبت نمائید. در غیر اینصورت می توانید هر کدام از منابعی را که مد نظر دارید به صورت تکی و جداگانه درخواست دهید. اما تشخیص این شرایط نیاز به آنالیز بک لینک دارد و اغلب هم به درد وب سایت های قدیمی میخورد که قبلا بک لینک زیادی ساخته باشند. با این توصیفات، پیشنهاد میکنم بدون پیشنهاد یک سئوکار به هیچ عنوان سراغ بک لینک های موقتی نروید. علاوه بر این، بهتر است رپورتاژها را زمانی بخرید که صفحاتی از سایت تان در صفحه 1 یا 2 گوگل گیر کرده و میخواهید رتبه شان را چند پله افزایش بدهید.

حتی ممکن است بسیاری از صفحات شما دچار پنالتی گوگل به دلیل بک لینک سازی اشتباه شود. یکی دیگر از مزایای مراجعه به بهترین سایت برای خرید بک لینک ارتقای مستمر است. اگر شما بتوانید بک لینک‌های باکیفیتی‌ را دریافت کنید دیگر تا مدت‌ها نیاز به لینک سازی نخواهید داشت. درواقع بک لینک هایی که معرف لینک شما هستند آنقدر باکیفیت و قوی می‌باشند که به بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو کمک می‌کنند. بک لینک، انواع مختلفی داشته که در اینجا می توانید تعریف دقیق دریافت بک لینک به همراه انواع مختلف آن(فالو، نوفالو و دوفالو) را ببینید.

اگر بسیاری از سایت ها به یک صفحه وب یا وب سایت لینک بدهند، موتورهای جستجو می توانند نتیجه بگیرند که صفحه هدف نیز از ارزش بالایی برخوردار می باشد. پس، سفارش بک لینک می تواند تأثیر مثبتی در موقعیت رتبه بندی سایت یا دید موتور های جستجوگر مانند گوگل داشته باشد. در پروسه های لینک بیلدینگ الزاماً نیازی به ایجاد بک لینک در سایت های ایرانی نیست. به عبارتی می توان به کمک پکیج های خرید بک لینک خارجی و قوی، بک لینک هایی ایجاد کرد که می تواند در قدرتمند شدن لایه های لینک سازی موثر باشند. اغلب بک لینک های خارجی در حال حاضر از نوع تقویتی هستند که در پلن های لینک سازی مختص به خودش در همین صفحه قابل مشاهده است. قیمت بک لینک خارجی در مقایسه با بک لینک های ایرانی نسبتاً کمتر است.

همونطور که گفتیم بخش مهمی از خدمات سئو به لینک سازی داخلی internal links و بک لینک سازی خارجی backlinks برمی‌گردد. ما در مقاله لینک داخلی چیست انواع روش های لینکسازی داخلی را توضیح دادیم. لینک سازی به قدری تخصصی است و بسیاری از افراد متخصص سئو حرفه‌ای و با تجربه نیز بسیار با احتیاط در این زمینه عمل می‌کنند. تاثیر بک لینک روی سئو سایت اگر به خوبی صورت بگیرد در افزایش رتبه سئو مثل یک معجزه عمل می‌کند. اما اگر اشتباه انجام شود شدیداً رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو پایین می آورد.

مشاوره تخصصی برای خرید بک لینک

پیج رنک در حقیقت اولین الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها بود که از آن استفاده می کرد. جالب است بدانید که خود گوگل تا زمان هایی پیش برای هر وب سایت یک عدد از 1 تا 10 به عنوان پیج رنک اعلام می نمود. با این حال بسیاری بر این عقیده اند که پیج رنک گوگل امروزه هیچ گونه تاثیری ندارد. (به اصطلاح پیج رنک مرده است!) اما شواهد تجربی از بالا آوردن وب سایت های مختلف نشان می دهد که اصلا این گونه نیست! مشکلی که برخی می گیرند آپدیت آخر این الگوریتم است که اهمیت آن تا حدودی کاسته شد.

  • در نظر داشته باشید اگر خود در این زمینه هیچگونه سررشته و تجربه ای ندارید و نمی‌ دانید به چه صورت از سرچ کنسول گوگل استفاده کنید، می‌ توانید از کارشناسان با تجربه کمک بگیرید.
  • از آنجائیکه فاکتورهای متفاوتی در سئوی سایت دخیل هستند هیچگونه تضمینی در قبال تاثیرپذیری مثبت یا منفی از بک لینک ها نمی توان ارائه داد.
  • همچنین انکرتکست‌ها به صورتی تنظیم می‌شوند که یک پروفایل لینک سازی حدالامکان طبیعی را از نگاه گوگل داشته باشید.
  • افراد متخصص در تیم کنسئو با سالها تجربه در این زمینه می توانند این کار را برای شما به خوبی انجام دهند.

شما می‌ توانید با هزینه بسیار کم رتبه خوبی در موتور های جستجوگر مانند گوگل به دست بیاورید. این بک لینک‌ ها نسبت به بک لینک‌ های اعتباری به صرفه‌ تر می‌ باشند. می‌ توان گفت بهترین روش برای ارتقا رتبه در موتور های جستجوگر، استفاده از بک لینک‌ های دائمی می‌ باشد. همچنین این بک لینک ها می‌ توانند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهند. هر چقدر ترافیک وب سایت شما بیشتر شود یعنی مشتریان بیشتری جذب سایت شما می شوند. در بین ابزارها و روشهای بررسی بک لینک های سایت ابزار Ahrefs یکی از بهترین ابزارهای بررسی بک لینک است که می‌توانید برای سایت خود از آن استفاده کنید.

آنچه را که آن‌ها دست‌کم می‌گیرند این واقعیت است که میزان توانایی گوگل در تهیه و تفسیر داده‌ها بسیار فراتر از درک ما است. اگر فکر می‌کنید استفاده از یک IP VPN اختصاصی مانند PureVPN می‌تواند در پنهان کردن ردپاها به شما کمک کند، قابل‌بحث است. ما هم صادقانه به شما می گوییم که نمی توانیم تضمینی در این زمینه ارائه کنیم. ما به شما اطلاعات دقیق و مشاوره علمی می دهیم، تصمیم گیری و مسئولیت تصمیم با شما خواهد بود. بی تردید اطلاعات و مشاوره های ما می تواند شما را در تصمیم گیری، یاری نماید. ابزارهای رایگان و پولی زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانیم اطلاعات زیادی درباره بک لینک های هر سایت جمع آوری کنیم.

افراد متخصص در تیم کنسئو با سالها تجربه در این زمینه می توانند این کار را برای شما به خوبی انجام دهند. لینک هایی که جزو رپورتاژهای خبری و وبلاگی نباشند، در دسته لینک های متفرقه قرار می گیرند. این بک لینک ها می توانند شامل لینک های پروفایل، شبکه های اجتماعی، لینک های کامنتی، لینک های سایدبار، سایت واید، لینک فوتر و غیره باشند. در صورت ارائه چنین بک لینک هایی در پکیج‌ها، درون پکیج موردنظر معرفی خواهند شد.

در این روش وب سایت های مختلفی با هدف ایجاد بک لینک به وب سایت اصلی ایجاد می شوند. این سایت ها معمولا تحت کنترل یک فرد یا گروهی از افراد هستند و برای افزایش اعتبار سایت اصلی و افزایش رتبه آن در نتایج جستجو مورد استفاده قرار می گیرند. سرچ کنسول گوگل ابزاری رایگان و یکی از بهترین ابزارها برای بررسی بک لینک است که می‌توانید از آن برای بهبود رتبه سایت خود در نتایج جستجو استفاده کنید.

زیرا این روش به شما امکان می دهد لینک های متنی به وب سایت خود در فهرست ها و منابع مختلف ایجاد کنید که می تواند به بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند. در مجموع فراموش نکنید که طبق الگوریتم جدید گوگل، خرید بک لینک ارزان و فله ای سئو سایت شما را نابود خواهد کرد. پس به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان به دنبال خرید بک لینک انبوه و بی کیفیت نباشید. گوگل به راحتی قادر خواهد بود که بک لینک مصنوعی را تشخیص دهد و به تبع آن سایت شما را جریمه کند. به منظور جلوگیری از این اتفاق برای خرید بک لینک به مجموعه های معتبر مراجعه کنید تا در دام سودجویان و افراد کلاهبردار نیفتید.

پس هر سایت و شرکتی به راحتی با تقبل هزینه می‌تواند به راحتی لینک دریافت کند! همانطور که می‌دانید مهم‌ترین فاکتور گوگل لینک‌های برگشتی به سایت شما است (یعنی بک لینک‌های شما) در الگوریتم‌های جدید طریقه لینک گرفتن کاملا متفاوت است! برای تعریف و توضیح چیستی backlink لازم است بدانید که به پیوند دادن یک سایت به دیگر وب سایت ها گفته می شود. کاربران با استفاده از این پیوندها از سایت های دیگر با سایت و صفحه شما آشنا می شوند و به دنبال آن به صفحه شما راه پیدا می کنند. موتورهای رتبه بندی گوگل ملاک ها و معیارهای متعددی دارند که برای رتبه دادن به سایت در نظر می گیرند، یکی از مهم ترین آن ها همین لینک بیلدینگ است.

در این تحلیل حتما بک لینک‌های رقبایتان را نیز بررسی کنید تا ببینید از کدام سایت‌ها لینک گرفته‌اند و چه نتیجه‌ای از این بک لینک‌ها کسب کرده‌اند. همچنین اگر مدتی از فعالیت شما می‌گذرد و از سایت‌های مختلفی بک لینک دریافت کرده‌اید، حتما به کمک ابزارهای معرفی شده، این لینک‌ها را بررسی کنید و ببینید که کدام‌یک از آن‌ها بهتر از بقیه عمل کرده‌اند. این کار را به صورت دوره‌ای انجام داده و به کمک نتایج آن، استراتژی سئوی خود مخصوصا سئو خارجی سایتتان را تقویت کنید. بک لینک‌ ها به لینک‌ هایی اطلاق می‌شود که از سایت‌ های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند. این لینک‌ ها میتوانند به صورت طبیعی یا به صورت خریداری شده (پولی) باشند، بک لینک نقش مهمی در رتبه‌ بندی سایت‌ ها در موتورهای جستجو ایفا می‌کنند. بک لینک‌ ها نشان دهنده اعتبار و قدرت سایت شما در نظر گرفته می‌شوند.

یکی از دلایل کیفیت بالای منابع رپورتاژی سئوسل، فعال بودن این منابع بوده که به صورت مستمر به روزرسانی می شوند و از این جهت دارای قدرت اثرگذاری بالایی نیز هستند. خرید بک لینک طبیعی و قوی با هر عنوانی که باشد، گوگل با آن مخالف است. چرا که گوگل همواره در تلاش است که نتایج جستجو را به نحوی بهینه نماید که حق به حق‌دار برسد و این بسیار عالیست. متاسفانه بعد از جستجوی زیاد متوجه شدم سایت هایی که در بکوریتی بک لینک میفروشند، فقط بک لینک های موقت ارائه میکنند.

در این مقاله همراه پویان توسعه باشید تا به استراتژی های خرید بک لینک و تاثیر آنها در بهبود رتبه وب سایت ها می پردازیم. اگر یک صفحه با اعتبار بالا به صفحه ای از وبسایت شما لینک بدهد اما مشخص شود که این صفحه هیچ پشتوانه ندارد، ضمن کاهش تاثیر لینک، موجب ایجاد شک در گوگل برای بررسی لینک سازی شما و کشف جعلی بودن فعالیت خواهد شد. در نتیجه تیم سئو روز برای طبیعی جلوه دادن رپورتاژ و افزایش اثرگذاری، چند بک لینک معتبر و قابل استناد را برای صفحه رپورتاژ در نظر میگیرد تا کسب و کار شما بهترین خروجی ممکن را از کمپین خرید بک لینک دریافت کند. بک لینک و رپورتاژ هر دو مفاهیم مرتبط با سئوی خارجی سایت هستند که معنا و مفهمومی متفاوت با هم دارند. بک لینک یا Backlink به لینک‌هایی اشاره دارد که از سایت‌های دیگر به وبسایت شما ارجاع می‌دهند.

داشتن بک لینک به عنوان یک فاکتور مهم در سئو می باشد و در کنار دیگر فاکتورها و به عنوان یک مکمل اثرگذار خواهد بود. از آنجائیکه فاکتورهای متفاوتی در سئوی سایت دخیل هستند هیچگونه تضمینی در قبال تاثیرپذیری مثبت یا منفی از بک لینک ها نمی توان ارائه داد. در صورتیکه در حین سفارش، استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید، بدون شک احتمال اثرگذاری بک لینک ها افزایش خواهد داشت و می توانید خرید بک لینک طبیعی داشته باشید. لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند. چنانچه قصد دارید با این متد به طور کامل آشنا شوید پیشنهاد می کنیم به صفحه لینک سازی چند مرحله ای مراجعه نمائید.

بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. معمولاً سایت‌هایی که اقدام به فروش بک لینک می‌کنند، به نوعی مزرعه لینک هستند؛ یعنی پر از لینک سایت‌های مختلف با موضوعات متنوعی که اصلاً هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. این در حالی است که ارتباط موضوعی سایتی که از آن بک لینک می‌گیرید یکی از معیارهای کیفیت بک لینک محسوب می‌شود. هم‌چنین این نوع سایت‌ها بک لینک‌ها را نه در بدنه سایت بلکه در مکان‌های بی‌ارزشی چون فوتر یا در حاشیه سایت با فونت‌های ریز و شلوغ قرار می‌دهند که صد البته از کیفیت لینک‌ها کاسته و آن‌ها را مشکوک می‌کند.

جستجوی ارگانیک به جستجویی گفته می شود که توسط کاربران در موتورهای جستجو انجام شده و نتایج آن بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو (مانند گوگل) نمایش داده می شود. پس از اتمام این فرآیند، گزارش کار به شما ارائه می‌شود که شامل جزئیات کاملی از کار انجام شده است. این گزارش به شما این امکان را می‌دهد تا به بهبود وضعیت سایت خود در موتور جستجوی گوگل نزدیک‌تر شوید. بک لینک های رپورتاژی به بک لینکی که گفته می شود در یک متن نوشنه شده یک لینکی از سایت هدف قرار می گیرد و دارای تاثیر بلد مدت و بالایی است.

خرید بک لینک برای افرادی که قصد دارند فروش اینترنتی خود را گسترش دهند یک روش بسیار عالی می‌ باشد. افراد می‌ توانند از بک لینک استفاده کرده و با روش گرفتن بک لینک آشنایی پیدا کنند. به این صورت می‌ توانند به راحتی از این روش عالی استفاده کرده و سایت خود را ارتقا دهند.

هم چنین هنگامی که سایت شما دارای بک لینک هایی از وب‌سایت‌های معتبر باشد قطعا موجب افزایش اعتبار برندتان خواهد شد. پس اگر قصد لینک سازی برای وب سایت خودتون دارید تجربه‌ای در این زمینه ندارید به شما پیشنهاد می‌کنم حتماً و حتماً با یک متخصص سئوکار مشورت داشته باشید. خصوصاً اگر قصد بک لینک سازی خارجی دارید و یا می خواهید برای وب سایت خودتون رپورتاژ درج کنید حتماً این کار رو به یک کارشناس با تجربه بسپارید. بسیاری از وب سایت ها هستند که با دریافت هزینه بک لینک و رپورتاژ برای وب سایت شما درج می کنند.

وقتی وب سایت های مربوط به کسب و کارتان  به سایت شما پیوند می خورند، به Google کمک می کند محتوای سایت شما را درک کرده و رتبه بندی شما را برای عناوین و کلمات کلیدی مورد نظر شما بهبود بخشد. به علاوه، وقتی رقبا به سایت شما لینک می دهند، این امر اعتبار سایت شما را به گوگل نشان می دهد. وقتی بک لینک شما از سایت های مرتبط با صنعت شما باشد، تأثیر سایت شما بر روی رتبه بندی جایگاه شما بیشتر از پیوند به سایت های تصادفی خواهد بود. اگر چه در بسیاری از نشریات بزرگ سئو در مورد خرید بک لینک صحبت نشده است، اما می توانید مطمئن باشید که خرید بک لینک معتبر به اندازه هر چیز دیگری در اصول سئو معمول است. شاید عده ای هنوز خرید بک لینک را مضر بدانند اما بک لینک می تواند به عنوان یکی از عامل اصلی رتبه بندی برای موتورهای جستجوگر علی الخصوص گوگل به حساب بیاید.

بک لینک ها (Backlinks) به وب سایت شما به عنوان لینک هایی از وب سایت های دیگر اشاره می کنند. این لینک ها نه تنها ترافیک مستقیم را به وب سایت شما هدایت می کنند، بلکه اعتبار و اهمیت وب سایت شما را از منظر موتور جستجو گوگل یا بینگ نشان می دهند. به طور کلی، بک لینک ها می توانند به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی ارگانیک کمک کنند.

خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. آنچه همه متخصصان سئو روی آن اتفاق نظر دارند این است که خرید بک لینک شمشیری دو لبه است؛ از یک‌سو ممکن است باعث جریمه شدن سایت شما توسط گوگل شود و از سوی دیگر می‌توانید از آن برای افزایش رتبه سایت خود استفاده کنید. حتما می دانید که سئو (SEO مخفف Search Engine Optimization) یا به فارسی همان بهینه سازی سایت در مجموع از دو بخش سئو داخلی(On-Page SEO) و سئو خارجی(Off-Page SEO) تشکیل گردیده است. همانطور که از نام این دو بخش پیدا است، سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی که در داخل سایت برای بهینه سازی وب سایت انجام می شود گفته شده و در مقابل سئو خارجی به مجموعه مواردی که در خارج سایت صورت می پذیرد اطلاق می گردد.

ترافیک مراجعه به این معنی است، که افراد روی پیوندهای موجود در محتوا کلیک می کنند و به محتوای پیوند داده شده منتقل می شوند. به بیان ساده تر می توان به این گونه بیان کرد که در هنگام تدوین محتوا خود از لینک های داخلی اشاره کنید. بک لینک های فالو به گوگل و دیگر موتور های جست و جو این امکان را می دهد  تا لینکی که مشاهده می کنند را کاملا دنبال کنند.

بک لینک های سئو نشان دهنده قدرت و تاثیر موضعی در جایی که صفحه در نتایج جستجو قرار می گیرد. اما بک لینک ها دقیقا چیست؟ و چرا بک لینک ها برای گوگل مهم هستند؟ برای تجزیه و تحلیل استراتژی ضروری در ساخت بک لینک در ادامه مطلب بخوانید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه به آنجا رسیده اند؟… اگر میخواهید با تاثیرات منفی بک لینک سازی غیر اصولی و اشتباه آشنا شوید مقاله خرید بک لینک مخرب و جریمه گوگل را مطالعه کنید. طبق چیزی که در تصویر مشاهده میکنید، قیمت بک لینک های فروشی این سایت از 8 هزار تومان آغاز شده و تا 1.200 هزار تومان هم ادامه دارد. البته متاسفانه توضیحات کاملی در این سایت وجود ندارد و نمیتوان تشخیص داد که هر پکیج بک لینک، شامل چه تعداد لینک است؟ بک لینکفا علاوه بر بک لینک های عادی، اقدام به فروش رپورتاژ و بک لینک های قالبی هم میکند.

اگر محتوای شما بکلینک از وبسایت های دیگر دریافت کند، آن محتوا به طور طبیعی در موتورهای جست‌وجو رتبه‌ی بالاتری خواهد داشت. اگر سوالی درباره بک لینک ها و اثر آن ها دارید و یا از بک لینک و شیوه کار با آن ها شناخت ندارید نیز می توانید از ما بپرسید و به صورت کامل راهنمایی دریافت کنید. هم چنین ما پس از خرید بک لینک راهنمایی هایی برای موفقیت وب سایت شما ارائه خواهیم نمود. توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود.

پس از ثبت سفارش محصول طی ۱۲ ساعت کاری مشاوران ما برای پیگیری سفارش با شما تماس خواهند گرفت. در صورت داشتن هر گونه سوال نیز می توانید از طریق کامنت های همین محصول از تیم پشتیبانی بپرسید. وقتی لینکی به سایت شما داده می شود می تواند با استفاده سفارش بک لینک از کد HTML به صورت “فالو” یا “نو فالو” داده شود. سعی کنید لینک هایی را سفارش دهید که به صورت فالو به سایت شما داده شوند تا اعتبار سایت مبدا به سایت مقصد داده شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بک لینک دانشگاهی یا همان بک لینک edu خود یکی از انواع بک لینک های رپورتاژی محسوب می شود که در سایت های دانشگاهی با دامنه edu و یا سایت های آموزشی با پسوند edu یا دیگر پسوندهای رایج منتشر می گردد. به دلیل قدرت و اعتبار بالای این سایت ها، خرید بک لینک edu (بک لینک دانشگاهی) می تواند به شدت به شما در افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی کمک کند. بله؛ بک لینک های درج شده در تمامی پکیج‌های لینک سازی به صورت دائمی هستند. در پکیج‌های انبوه خارجی، میزان پایداری بکلینک ها مطرح است و ممکن است در طول زمان یک‌سری از وبسایت ها از دسترس خارج شوند و یا بر اساس سیاست‌های خود، صفحات ایجاد شده جهت دریافت بک لینک را حذف کنند.

پس همواره سعی کنید به سایت هایی بک لینک دهید که دارای محتوا با کیفیت و بلند هستند. سن دامنه بک لینک های سایت شما بر سئو سایت شما و مقداری که Google آن ها را قرار می دهد، تأثیر دارد. دامنه های قدیمی تر می توانند از دامنه های جدید قدرتمندتر باشند، زیرا گوگل آنها را قابل اعتمادتر می داند. بنابراین بک لینک هایی با دامنه های قدیمی تر به شما در رتبه بندی، بیشتر از سایت های جدید کمک می کند. تعداد دامنه های لینک داده شده به سایت شما یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی در الگوریتم های Google است.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما